Politica de retur a firmei SC AGACHE SRL
In cazul in care doriti sa anulati o comanda sau sa va retrageti din contract inainte ca produsele sa fie efectiv livrate, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0754011485 sau la adresa de email agache@agache.ro
Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate on-line, (cu excepția produselor distinct personalizate, precum si a acelora care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid ) de pe www.agache.ro in termen de 14 zile, fara a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
Cu privire la cele 14 zile, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
Pentru înlăturarea oricaror dubii, se considera a fi „produse distinct personalizate” inclusiv dar fara a limita la acele produse care care sufera modificari la cererea Cumparatorului (de exemplu: dimensiuni atipice la canapele, coltare, paturi, fotolii: latime, lungime, inaltime etc.), modificari ale materialelor de acoperire, combinatii atipice de stofe etc
1. CONDIȚIILE GENERALE DE RETURNARE
Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului (a clientului)
Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare. În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziţia în rate a produselor.
Produsele oferite cadou trebuie de asemenea să fie returnate, în condiţii de produs nou. În caz contrar, vor fi facturate la preţul afişat pe site-ul nostru www.agache.ro, iar valoarea lor va fi reținută din diferența care trebuie rambursată.
În cazul returnării produselor care au beneficiat de serviciul de montaj, dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestuia, costurile achitate pentru montaj nu vor fi rambursate.
Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.agache.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
În situația în care clientul dorește ca produsul pe care îl returnează sa fie schimbat cu un alt produs, în locul formularului de retur, va completa un formular de schimb. Produsul returnat trebuie sa respecte Termenii şi condițiile de returnare a produselor.
Dacă produsul nou are prețul mai mare, clientul va achita diferența, iar dacă prețul este mai mic AGACHE va rambursa diferența de preț (în termen de 14 zile de la data primirii/recepționării produsului), în contul IBAN comunicat în formularul de schimb. În cazul schimbării, produsul ajunge în sediul Agache Lugoj, după care se stabilește de comun acord cu clientul, termenul de livrare pentru noul produs. În funcţie de disponibilitate termenul de livrare pentru noul produs poate fi cuprins între 1 şi 10 săptămâni din momentul recepţionării produsului returat.
Atenţie: Dacă aţi cumparat mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.
2. RETURNAREA PRODUSELOR
Daca doriti sa returnati un produs comandat on-line, trebuie sa completati formularul de retur disponibil in sectiunea „Formular de retur”
Costul transportului pentru returnarea produselor este platit de Client.
Exista doua modalitati de a transporta produsele returnate:
- cu firma DRAGON STAR CURIER, preturile pentru transportul produselor cu aceasta firma se pot vizualiza pe http://curierdragonstar.ro/tarife/
- prin orice alta modalitate preferata de client (transport personal, alta firma de curierat)
Formularul de retur trebuie completat cel târziu în a 14a zi calendaristica de la data receptionarii produselor de catre client.
Intervalul de testare începe de la data primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile.
Termenul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare, din momentul înregistrării.
Pentru produsele comandate on-line, dreptul de retur este de 14 zile din momentul in care Clientul intra in posesia produsului.
Produsele returnate vor fi verificate de catre un reprezentant Agache SRL iar daca produsul nu prezinta urme de uzura sau defecte, valoarea produselor va fi restituita integral in termen de maxim 14 zile de la data receptionarii produselor de catre reprezentantii firmei AGACHE.
Daca produsele returnate prezinta defecte, urme de uzura si nu mai pot fi comercializate ca si produse noi, din valoarea produsului va fi scazuta valoarea evaluata a pagubelor iar aceasta suma va fi comunicata telefonic Clientului dupa evaluarea produsului returnat receptionat.
3. RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT
În situația în care comanda dumneavoastră conţine mai multe produse, și doar unele dintre acestea prezintă defecte, dacă doriţi să returnați toată comanda, se va percepe taxa de retur în conformitate cu termenii și condițiile prezentului regulament.
Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament (excepție taxa de retur).
Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.
Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de testare/returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.
Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului sau nemultumirile legate de dimensiunea produselor, daca acestea respecta dimensiunile specificate pe www.agache.ro. Returul produselor în baza acestor motive nu este scutit de taxa de retur.
Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră:
Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).
4. RECOMANDĂRI DE AMBALARE
Pentru a proteja produsul pe durata transportului va recomandam să țineți cont de următoarele indicații de ambalare:
- AMBALAREA FOTOLIILOR, CANAPELELOR ȘI A COLȚARELOR
Vă recomandăm ambalarea produselor de tapiterie în folie strech si carton pentru protejarea produsului împotriva prafului si a loviturilor și folie cu bule pentru protejarea produselor împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.
5. Cerere de retur anulată
Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:
- V-ați răzgândit și nu ați mai predat coletul curierului.
- Curierul v-a sunat de minim 3 ori, dar nu a reușit să dea de dvs.”
- Produsele pe care doriti sa le returnati au fost personalizate, realizate la comanda dupa specificatiile dvs, conform contractului incheiat intre dvs si firma Agache.