TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE

www.agache.ro

 

 

  1. DEFINITII SI TERMENI

 

Agache – Societatea AGACHE SRL, cu sediul social in Str. Buziasului, nr. 36, loc. Lugoj, Jud. Timis, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J35/683/1994, cod fiscal RO 5313939, reprezentata legal prin doamna Mariana Agache, in calitate de administrator” (mariana@agache.ro)

Vanzator – Agache

Site www.agache.ro si subdomeniile acestuia

Cumparator– persoana fizica/ persoana juridica care isi face cont in Site si emite o Comanda.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Agache (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Agache si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Comanda– un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.

Campanie – actiunea de a expune in scop commercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada de timp stabilita de Vanzator.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Contract – reprezinta contractul la distanta conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014, incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut
•  toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

  • continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
    • date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Agache, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

„an”

365 de zile

„contract”

prezentul document şi toate anexele sale;

„defect”

execuția de slabă calitate sau deficiențe care încalcă siguranța, calitatea sau cerințele tehnice și/sau profesionale prevăzute de prezentul Contract și/sau de Legea aplicabilă și care fac Produsul livrat necorespunzător scopurilor acestuia, astfel cum este prevăzut în prezentul Contract și/sau de Legea aplicabilă, precum și orice abatere de la cerințele și de la obiectivele stabilite în prezentul contract. Defectele/neconformitățile/defecțiunile includ și neconformități ale Serviciilor incidentale și/sau defecțiuni/vicii ale Lucrărilor/operațiunilor incidentale cu privire la amplasarea/instalarea Produsului, dacă și cum este cazul, atât viciile aparente, cât și viciile ascunse ale Produsului care face obiectul prezentului Contract, după caz;

„lege”

orice lege, statut, ordonanță, cod, hotărâre, ordin, statut, reglementare, regulă, decret, directivă, regulament, tratat, act administrativ cu caracter obligatoriu și aplicabil/aplicabilă în România;

„prețul contractului”

preţul plătibil Vânzătorului de către Cumpărător, în baza contractului, pentru îndeplinirea integrală şi corespunzătoare a tuturor obligaţiilor asumate prin contract;

„termen”

 

 

 

 

 

 

 

„viciu asuns”

intervalul de timp în care Părțile trebuie să-și îndeplinească obligațiile, astfel cum este stabilit prin prezentul Contract, exprimat în zile, care începe să curgă de la începutul primei ore a primei zile a termenului şi se încheie la expirarea ultimei ore a ultimei zile a termenului; Ziua în cursul căreia a avut loc un eveniment sau s-a realizat un act al uneia dintre Părți nu este luată în calculul termenului. Dacă ultima zi a unui termen exprimat altfel decât în ore este o zi de sărbătoare legală, o duminică sau o sâmbătă, termenul se încheie la expirarea ultimei ore a următoarei zile lucrătoare;

acel viciu care, la data predării, nu putea fi descoperit, fără asistență de specialitate, de către un cumpărător prudent și diligent;

„zi”

zi calendaristică

 

** În prezentul Contract, cu excepția unei prevederi contrare, cuvintele la forma singular vor include forma de plural, și invers, iar cuvintele la forma de gen masculin vor include forma de gen feminin, și invers, acolo unde acest lucru este permis de context.

*** Orice referire la un contract, la un act legislativ ori administrativ sau la orice prevedere legală se interpretează ca referire la contractul, actul legislativ ori administrativ sau prevederea legală în vigoare, astfel cum pot fi acestea modificate, completate, abrogate, republicate, suspendate sau altele asemenea şi include orice legislație subsidiară şi orice interpretare judecătorească sau administrativă obligatorie cu privire la acestea.

**** În cazul în care oricare dintre prevederile prezentului Contract devine nulă, inaplicabilă sau ilegală parțial sau total, restul prevederilor vor rămâne în vigoare nemodificate, iar părțile se vor întâlni cât de curând posibil și vor coopera cu bună credință în vederea înlocuirii respectivei clauze cu o prevedere care să fie cât mai aproape de scopul contractului și care are un efect economic egal.

 

  1. GENERAL

 

Plasarea unei comenzi catre Agache S.R.L. reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile din prezentul Document.

 

Informatiile furnizate catre Agache S.R.L. sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor in vigoare. Agache S.R.L. nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incureajaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata.

Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in RON si includ TVA (19%). Datorita volumului mare de informatii si a conditiilor impuse de catre furnizori, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.

Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.

Pentru achizitionarea produselor ce se produc pe baza de comanda se va solicita achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea produsului.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda.  Agache S.R.L. va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.

Ne rezervam dreptul de a anula comenzile incomplete sau facute fara informatii de baza (de exemplu: nume cumparator, telefon de contact, adresa de email, adresa de livrare, adresa de facturare, modalitate de plata).

In cazul in care un produs este listat cu un pret incorect sau cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori in stabilirea preturilor sau informatiile despre produs primite de la furnizori, ne rezervam dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele ce prezinta eroare. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comanda chiar daca aceasta a fost platita in prealabil. In acest caz banii vor fi returnati in cel mai scurt timp.

Ne rezervam dreptul de a modifica discount-urile, reducerile si promotiile fara o notificare prealabila.

Produsele comercializate prin intermediul www.agache.ro sunt noi, comercializate in ambalaj propriu sau produse care au fost expuse in magazin (in acest caz este mentionat foarte clar faptul ca produsul a fost expus) iar in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie.

 Agache S.R.L. isi rezerva dreptul de refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate.

 Agache S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica atat continutul, cat si structura site-ului in orice moment si fara nevoie de preaviz.

 

Acest website foloseste cookie-uri proprii si de la terti pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. In urma vizitarii site-ului agache.ro, in browserul dvs se stocheaza un cookie care ne apartine. 

Produsele comercializate de www.agache.ro se pot livra numai in baza unei comenzi online, a unei comenzi telefonice sau in magazinele ori prin reprezentantii Agache din tara. Comanda online nu presupune rezervarea produselor. Comenzile online vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate de catre sistem. O comanda care contine un produs cu statusul: In Stoc, nu poate fi onorata in cazul in care pe acelasi produs a fost inregistrata o alta comanda inainte ei din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, astfel stocul epuizandu-se.

 

  1. POLITICA DE VANZARE ONLINE

 

Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate Agache SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Agache. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Agache pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

Agache poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Agache are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Dupa 3 ( trei ) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita scrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.

 

  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

 

Prin lansarea unei comenzi electronice, telefonice, pe chat sau efectuata direct in magazinele fizice pe www.agache.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, chat sau e-mail) prin care Agache S.R.L. isi deruleaza operatiunile.

Comanda este alcatuita astfel:

  1. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice;
  2. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul);

Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica din partea Cumparatorului o acceptare completa a termenilor si conditiilor comenzii.

Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala sau electronica din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului.

Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic, electronic sau verbal. Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Agache S.R.L. sau un furnizor al acesteia.

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

 

  1. COMANDA

 

 Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

Produsele care se regasesc in cosul de comanda nu beneficiaza de montaj. Serviciul de montaj este disponibil doar in cazuri speciale stabilite de Agache SRL. (de exemplu: comenzi mai mari, mobilarea mai multor camere dintr-o casa, mobilarea unui club, restaurant, bar etc) Aceste conditii de montaj vor fi comunicate clientului de catre un reprezentant Agache inainte de plasarea unei comenzi.

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

-invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Agache, in cazul platii online;
– datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte; 

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

-pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

-pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/Card bancar-> prin virament bancar;

Unele dintre produse beneficiaza de anumite discounturi/bonusuri in momentul in care sunt achizitionate in cadrul aceleeasi comenzi impreuna cu un alt produs. Aceste discounturi se pot vedea si in confirmarea de comanda primita de catre client si se distribuie valoric pe cosul de produse inclus in promotie.

Promotia este valabila doar daca clientul pastreaza comanda cu pachetul de produse alese initial. Daca renunta la unul dintre produsele din pachet, promotia nu se mai pastreaza si reducerea aplicata se anuleaza. Produsul pentru care clientul isi pastreaza optiunea de comanda revine pe pretul integral, urmand ca acesta sa fie pretul achitat in momentul onorarii comenzii.

 

Daca un client doreste sa returneze un produs care a beneficiat de un discount sau a generat obtinerea unui bonus suplimentar, in momentul achizitiei, prin introducerea lui in comanda in asociere cu alte produse se va supune urmatoarelor reguli de returnare a banilor:

  1. Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.
  2. Pentru ca produsul facea parte dintr-o promotie, doar prin asocierea cu celelalte produse, discounturile/bonusurile oferite in comanda initiala se anuleaza. Preturile produselor pastrate de catre client revin la valoarea de dinaintea aplicarii discountului, discount obtinut prin asocierea in comanda cu produsul care urmeaza a fi returnat. Suma care urmeaza a fi inapoiata clientului este egala cu diferenta dintre valoarea achitata de catre client si pretul initial al produselor pastrate (fara reducerea aplicata pentru cumul de produse ).

Daca un client a achitat cu cardul in rate, suma care urmeaza a fi inapoiata respecta conditiile de la punctul anterior, iar returnarea banilor se va face exclusiv in contul aferent cardului de pe care s-a realizat plata in rate.

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

 In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

 

  1. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA

 

Continutul site-ului www.agache.ro, astfel cum este definit in preambul – texte, imagini, grafica web, scripturi, programe, baze de date, precum si materialele ce fac obiectul comunicarilor prin email – apartine Agache S.R.L., fiind protejat de legea drepturilor de autor si cea a drepturilor de proprietate intelectuala si industrial, precum si orice alta lege care apara aceste drepturi sau oricare alt drept conex

Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Agache, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Agache asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Agache.

Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Agache si/sau al angajatului/prepusului Agache care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

Utilizarea sau reproducerea oricaror elemente din cele enumerate mai sus, fara acordul scris prealabil al Agache S.R.L., se pedepseste conform legilor in vigoare.

Orice incercare de orice natura de modificare a imaginii si informatiilor din prezentul site www.agache.ro, cu exceptia detinatorului sau legal – Agache S.R.L., fara acordul prealabil al Agache S.R.L., da dreptul unilateral si neechivoc ca Agache S.R.L. sa faca uz de toate prerogativele sale de a se adresa instantelor legal competente pentru sanctionarea acestor fapte.

Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista. 

 Agache S.R.L. respecta dreptul la proprietatea intelectuala a tertilor; in cazul in care considerati ca site-ul www.agache.ro contine informatii ce incalca vreun drept aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor, va rugam sa ne contactati la adresa de email agache@agache.ro

De asemenea, Cumpărătorul/Clientul garantează, reparând orice prejudiciu cauzat, că nu va folosi nicio dată/informație/know-how etc. cunoscut/-ă, descoperit/-ă și/sau învățat/-ă ori aflat/-ă ca urmare a prezentei relații contractuale, sens în care se obliga că nu va dezvolta pentru terți și/sau furniza/presta/reproduce/vinde acestora, inclusiv cu titlu gratuit si din orice motiv, direct sau indirect, produse fabricate folosind fie informațiile confidențiale aflate în legătură cu prezentul contract, fie orice altă informație ori mod de lucru cunoscut, descoperit, aflat sau folosit de către vânzător la fabricarea bunurilor care fac obiectul prezentului contract.

 

  1. ALTE CLAUZE

 

Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in comanda si va livra bunurile si serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile cumparatorului;

Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si pot fi modificate de catre vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete, insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat. Imaginile produselor de asemenea au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produs;

Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea „Contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

 Agache S.R.L. poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale (alegerea companiei care va efectua livrarea).

 

  1. TRANSFERUL PROPRIETATII

 

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Agache S.R.L).

Clientul are obligatia ca la primirea produsului sa verifice ambalajul sa nu fie rupt, sa nu prezinte urme de zgarieturi, lovituri si poate refuza acel produs in cazul in care prezinta urme de manipulare defectuoasa si sa incheie un proces verbal cu repezentantul firmei de curierat.

 

  1. LIVRAREA BUNURILOR

 

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in showroom-urile Agache, conform optiunii Clientului. Comenzile plasate pe site for fi livrate prin curier rapid sau alta modalitate de transport aleasa de Agache SRL, in fuctie de localitatea in care clientul doreste livrarea, de modelul produsului comandat sau de cantitatile comandate.

 Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

Livrarea este gratuita pentru comenzi mai mari de 2500 Ron (Exceptie fac localitatile aflate in afara razei de acoperire DRAGON STAR CURIER, pentru care se percepe un cost de transport, cost calculat in functie de numarul de kilometri suplimentari. Acest cost nu apare pe comanda, si va fi transmis telefonic clientului in momentul in care este contactat de VANZATOR. Livrarea se face prin partenerul nostru de curierat DRAGON STAR CURIER, sau prin mijloacele proprii Agache SRL si dureaza maxim 14 zile la produsele existente in stoc, sau se livreaza la un termen stabilit de comun acord cu clientul dupa plasarea comenzii.

 

  1. ACCEPTAREA

 

Acceptarea va fi facuta atunci cand bunurile si serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in comanda. In cazul in care cumparatorul descopera ca produsele livrate sau serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci vanzatorul va aduce la conformitate produsele si serviciile.

De asemenea, pentru produsele vandute si livrate de Agache S.R.L., prin intermediul site-ului www.agache.ro, Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in 14 zile. Pentru unele dintre produse, termenul de retur este mai mare, fiind indicat in pagina de prezentare a produsului.

Indiferent de termenul de retur al produsului, clientul are obligatia sa sesizeze in scris pe adresa de email agache@agache.ro orice defectare sau lipsa a componentelor produse in termen de maxim 5 zile de la receptionarea produselor. In momentul in care clientul receptioneaza produsul, acest are obligatia sa verifice integritatea ambalajului coletului in prezenta agentului de curierat.

Daca coletul este deteriorat la livrare, clientul are obligatia de a refuza primirea acestuia si de a specifica in comentariile procesului verbal incheiat cu agentul firmei de curierat starea coletului in momentul livrarii.

Clientul are obligația să verifice integritatea fiecărui element înainte de asamblare și să nu asambleze produsul în cazul în care constată defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului în aceste condiții, atrage după sine pierderea garanției.

 

  1. GARANTIA PRODUSELOR

 

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.agache.ro, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalaj propriu si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Unele dintre produse s-ar putea sa fie trecute in categoria de produse resigilate, in pagina de prezentare a fiecarui produs fiind trecut explicit motivul resigilarii produsului.

Toate produsele vandute si livrate sunt insote de certificatul de garantie emis direct de Agache S.R.L. Certificatul de garantie contine instrunctiunile generale de utilizare si conditiile de garantie.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii, pe adresa agache@agache.ro.

Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.

Garantia Bunurilor, care beneficiaza de Certificatul de Garantie emis de Agache S.R.L., se solutioneaza la sediul societatii str. Buziasului nr. 36, loc. Lugoj, jud Timis.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si Ordonanța nr. 9/2016 pentru modificarea și completarea Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora

 

Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:

-asamblarea produsului în cazul în care se constată deteriorarea unui element sau a produsului în sine;

– dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;

– tăierea sau zgârierea materialelor;

– frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;

– folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;

– așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de gardă este de 1m) în afară mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop;

– folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);

– deshidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă);

– udarea produselor (curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru – apoi ștergeți imediat cu o cârpă uscată);

– împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);

– roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;

– folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.

Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

 

  1. POLITICA DE RETUR

 

Cu privire la cele 14 zile, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Pentru înlăturarea oricaror dubii, se considera a fi „produse distinct personalizate” inclusiv dar fara a limita la acele produse care care sufera modificari la cererea Cumparatorului (de exemplu: dimensiuni atipice la canapele, coltare, paturi, fotolii: latime, lungime, inaltime etc.), modificari ale materialelor de acoperire, combinatii atipice de stofe etc

 

Termenii şi condițiile de returnare a produselor

 

12.1. CONDIȚIILE GENERALE DE RETURNARE

Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.

Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului (a clientului)

Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare. În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziţia în rate a produselor.

Produsele oferite cadou trebuie de asemenea să fie returnate, în condiţii de produs nou. În caz contrar, vor fi facturate la preţul afişat pe site-ul nostru www.agache.ro, iar valoarea lor va fi reținută din diferența care trebuie rambursată.

În cazul returnării produselor care au beneficiat de serviciul de montaj, dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestuia, costurile achitate pentru montaj nu vor fi rambursate.

Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.agache.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

În situația în care clientul dorește ca produsul pe care îl returnează sa fie schimbat cu un alt produs, în locul formularului de retur, va completa un formular de schimb. Produsul returnat trebuie sa respecte Termenii şi condițiile de returnare a produselor.

Dacă produsul nou are prețul mai mare, clientul va achita diferența, iar dacă prețul este mai mic AGACHE va rambursa diferența de preț (în termen de 14 zile de la data primirii/recepționării produsului), în contul IBAN comunicat în formularul de schimb. În cazul schimbării, produsul ajunge în sediul Agache Lugoj, după care se stabilește de comun acord cu clientul, termenul de livrare pentru noul produs. În funcţie de disponibilitate termenul de livrare pentru noul produs poate fi cuprins între 1 şi 10 săptămâni din momentul recepţionării produsului returat.

Atenţie: Dacă aţi cumparat mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

 

12.2. RETURNAREA PRODUSELOR

Daca doriti sa returnati un produs comandat on-line, trebuie sa completati formularul de retur disponibil in sectiunea „Formular de retur”.

Costul transportului pentru returnarea produselor este platit de Client.

Exista doua modalitati de a transporta produsele returnate:

  • cu firma DRAGON STAR CURIER, preturile pentru transportul produselor cu aceasta firma se pot vizualiza pe http://curierdragonstar.ro/tarife/
  • prin orice alta modalitate preferata de client (transport personal, alta firma de curierat)

 

Formularul de retur trebuie completat cel târziu în a 14a zi calendaristica de la data receptionarii produselor de catre client.

Intervalul de testare începe de la data primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile.

Termenul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare, din momentul înregistrării.

Pentru produsele comandate on-line, dreptul de retur este de 14 zile din momentul in care Clientul intra in posesia produsului.

Produsele returnate vor fi verificate de catre un reprezentant Agache SRL iar daca produsul nu prezinta urme de uzura sau defecte, valoarea produselor va fi restituita integral in termen de maxim 14 zile de la data receptionarii produselor de catre reprezentantii firmei AGACHE.

Daca produsele returnate prezinta defecte, urme de uzura si nu mai pot fi comercializate ca si produse noi, din valoarea produsului va fi scazuta valoarea evaluata a pagubelor iar aceasta suma va fi comunicata telefonic Clientului dupa evaluarea produsului returnat receptionat.

 

12.3. VERIFICAREA PRODUSELOR

La primirea coletului, vă rugăm verificaţi integritatea ambalajului. În cazul în care coletele prezintă ambalajul deteriorat în momentul recepționării acestora este obligatoriu încheierea unui Proces Verbal cu agenții Dragon Star Curier, în care să se constate livrarea cu ambalaj deteriorat sau să se refuze primirea conform specificatiilor facute in capitolul dedicat.

 

12.4. RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT

În situația în care comanda dumneavoastră conţine mai multe produse, și doar unele dintre acestea prezintă defecte, dacă doriţi să returnați toată comanda, se va percepe taxa de retur în conformitate cu termenii și condițiile prezentului regulament.

Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament (excepție taxa de retur).

Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de testare/returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.

Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului sau nemultumirile legate de dimensiunea produselor, daca acestea respecta dimensiunile specificate pe www.agache.ro. Returul produselor în baza acestor motive nu este scutit de taxa de retur.

Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră:

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

*La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).

 

12.5. RECOMANDĂRI DE AMBALARE

Pentru a proteja produsul pe durata transportului va recomandam să țineți cont de următoarele indicații de ambalare:

12.5.1. AMBALAREA FOTOLIILOR, CANAPELELOR ȘI A COLȚARELOR

Vă recomandăm ambalarea produselor de tapiterie în folie strech si carton pentru protejarea produsului împotriva prafului si a loviturilor și folie cu bule pentru protejarea produselor împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.

 12.6. Cerere de retur anulată
Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:

  • V-ați răzgândit și nu ați mai predat coletul curierului.
  • Curierul v-a sunat de minim 3 ori, dar nu a reușit să dea de dvs.”
  • Produsele pe care doriti sa le returnati au fost personalizate, realizate la comanda dupa specificatiile dvs, conform contractului incheiat intre dvs si firma Agache.

 

 

  1. FORTA MAJORA

 

Potrivit art. 1.351 alin. (2) din Codul civil, Forța majoră este eveniment independent de controlul Părților, care nu se datorează culpei acestora, care nu putea fi prevăzut în momentul încheierii Contractului și care face imposibilă îndeplinirea, integrală sau parțială, a obligațiilor de către una dintre Părți și include calamități, greve, sau alte perturbări ale activității industriale, acțiuni ale unui inamic public, războaie, fie declarate sau nu, blocade, insurecții, revolte, epidemii, pandemii, alunecări de teren, cutremure, furtuni, trăsnete, inundații, deversări, turbulențe civile, explozii și orice alte evenimente similare imprevizibile, mai presus de controlul Părților și care nu ar putea fi evitate prin luarea măsurilor corespunzătoare de diligență.

Forța majoră exonerează de răspundere Părțile în cazul neexecutării parțiale sau totale a obligațiilor asumate prin prezentul Contract, în conformitate cu prevederile art. 1.351 din Codul civil.

Partea care invocă forţa majoră are obligaţia de a notifica celeilalte părţi, imediat şi în mod complet, producerea acesteia şi să ia orice măsuri care îi stau la dispoziţie în vederea limitării consecinţelor.

Partea Vânzătoră care invocă forţa majoră are obligaţia de a notifica celeilalte părţi încetarea cauzei acesteia în maximum 15 zile de la încetare.

Dacă forţa majoră acţionează sau se estimează că va acţiona o perioadă mai mare de 6 luni, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părţi încetarea de drept a prezentului contract, fără ca vreuna din părţi să poată pretinde celeilalte daune-interese.

 

  1. LEGEA APLICABILA

 

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Agache SRL si Clienti/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

 

  1. CONCILIERE

 

In cazul in care aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu doamna Andreea Agache: agache@agache.ro

 

  1. ALTE MENȚIUNI

 

Vă rugăm să rețineți că ne rezervăm dreptul de a revizui prezentul document periodic, urmând a vă notifica orice modificare prin postarea noii variante pe website-ul nostru. 

Vă rugăm să consultați periodic acest document pentru orice modificări

 

 

ULTIMA ACTUALIZARE: 10.02.2021

 

CONTACT AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR

 

Adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865

Adresa de e-mail: cabinet@anpc.ro (nu se înregistrează petiții/reclamații pe această adresă de e-mail)

Formular reclamații: http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx